רוצים לחדש ולרגש? נמאס לכם כבר שוב זר פרחים בנאלי או עציץ שגרתי? לכו על הדבר האמיתי והכי מתוק ומפנק שיש – משלוח שוקולד איכותי של לאונידס, שמגיע תמיד במארז הכי מעוצב, מרשים ויוקרתי ויעשה לכל מי שיקבל אותו חגיגה בלב ובפה…
משלוח שוקולד הוא המתנה המושלמת שתתאים לכל סוג של אירוע – מתנה לחג, יום נישואין, יום הולדת, סתם להגיד תודה למישהו יקר, לפרגן לחבר או לקולגה לעבודה וכמובן לפנק את עצמכם ואורחים שמגיעים אליכם. כי תכלס, מי לא ישמח לקבל מארז פרלינים משובח, טעים וסופר מרשים?

אז… נפלה ההחלטה (הנכונה) והפעם אתם מפתיעים את האהובים שלכם במשלוח שוקולד מפנק וממכר. א-בל איך תדעו מה לבחור מתוך המבחר המגוון והמשגע? הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להרכיב משלוח שוקולד מושלם!
הבחירה לרוב היא בין מארזי שוקולד קלאסיים, אריזות מיוחדות ומעוצבות וכלה במארזי מתכת מרשימים שנשארים אח”כ בבית לשימוש חוזר.

מטילי הזהב הקלאסיים של לאונידס

» מטילי הזהב הקלאסיים של לאונידס: אלה מארזי שוקולד העשויים מקרטון איכותי מוזהב ומרשים, שנמכרים ע”י לאונידס כבר עשרות שנים בכל רחבי העולם ויעוררו פרץ נוסטלגיה מלא מתיקות בקרב מקבל המשלוח. את המארזים האלו ניתן למצוא בגדלים שונים, החל מ-220 גרם ועד לקילו וחצי, והם הבחירה המושלמת למכורי שוקולד אמיתיים, והאמת – גם לכולם!

מטיל זהב לאונידס 500 גרם

מארזי שוקולד קלאסיים:

» מארזי שוקולד קלאסיים: מארזים העשויים מקרטון קשיח איכותי ומעוצב בטוב טעם וקשורים בסרט סאטן יוקרתי, שבו נחים להם מגוון פרלינים משובחים במגוון טעמים מענגים. זהו שילוב מושלם ויפהפה של שוקולד נוטף מתיקות ומארז עמיד ויפהפה לא פחות שניתן יהיה להשתמש בו גם לאחר שהשוקולדים מתחסלים… את המארזים הקלאסיים ניתן ולמצוא בכמה גדלים וצבעים.

מארזי שוקולד מיוחדים:

» מארזי שוקולד מיוחדים: טוב, כאן כבר עלינו שלב, ואנחנו מתמקדים במארזי שוקולד מעוצבים במיוחד, המגיעים לעתים בצורת לב מקטיפה אדומה וענוגה, לעתים כמארז תיבה עם מגירות ועוד, אחרי שיתענגו על השוקולד, לא ירצו לוותר על המארז המרהיב שיישאר בבית עוד שנים רבות.

 

מארזי שוקולד מעוצבים ממתכת:

מארזי השוקולד יפהפיים וחכמים, מהסיבה המאוד פשוטה – לאחר שמסיימים את השוקולד הבלגי המשובח שמכיל המארז – נשארים עם מארז יפהפה ומאוד שימושי שעשוי מפח ועמיד. אפשר לשעות בהם שימוש חוזר מגוון, כמו לדוגמא אחסון ברגים, מוצרי אפייה במטבח, הילדים מאחסנים בהם לגו, טושים, קלפים וכיו”ב. קיימות כבר אמרנו?

אז… שאלת מיליון הדולר, איזה מארז שוקולד לבחור?

התשובה לשאלה הזו תלויה כמובן בסוג האירוע. אבל אם אתם שואלים אותנו, נמליץ שעבור משלוח שוקולד לקולגה, ברכות ואיחולים או הכרת תודה – מארז שוקולד מסורתי בהחלט יעשה את העבודה

לכבוד ימי הולדת חגיגיים, ימי נישואין מרגשים או אירועים מיוחדים יותר, לכו על מארז שוקולד מיוחד יותר (מארז שוקולד רומנטי בצורת לב אדום לבת הזוג, מארז מתכת יפהפה ושימושי לבני משפחה).

כך או כך, למרות שהמארז עצמו תמיד יהיה יפה ומרשים, בין אם בקרטון או במתכת – חווית השוקולד שמחכה בפנים תהיה לא פחות ממושלמת

מארז לאונידס מלבן לבן XL

525

מארז לאונידס מלבן לבן XL מכיל 72 פרלינים מעולים במגוון טעמים משובחים

מארז לאונידס לוקס כחול XL

349

מארז לאונידס לוקס כחול XL מכיל 56 פרלינים מעולים במגוון טעמים משובחים

מארז לאונידס עגול M לבן / זהב

207

מארז עגול מרהיב בלבן / זהב, המכיל 22 פרלינים מעולים

מארז לאונידס מוזהב – 30 פרלינים

220

מארז 30 פרלינים בקופסת מתכת מוזהבת שעושה חשק...

סודות מתוקים

329

תיבת מגירות קסומה ומהודרת המכיל 50 פרלינים לאונידס מעולים בטעמים משובחים

 

 

פירמידה מוזהבת

פירמידה מוזהבת

188

פירמידה מרשימה המורכבת משני מארזי לאונידס, עטופה בזהב יוקרתי ומכילה 25 פרלינים מעולים

תכשיטים מתוקים

תכשיטים מתוקים

279

מארז תיבת שוקולד מהודר, מכיל 30 פרלינים.

פירמידת לאונידס יוקרתית M

פירמידת לאונידס M

392

פירמידת 3 מארזי לאונידס המכילים 41 פרלינים נבחרים ו- 24 יחידות פרלינים מסדרת Gia האהובה.

מטיל זהב לאונידס לפנק בענק 1.5 קילו

מטיל זהב גדול לאונידס – 1.5 קילו

473

לפנק, לרגש, לשמח ולחגוג עם מארז פרלינים קלאסי עטוף בקופסה מוזהבת שעושה חשק לזלול בענק...

מטיל זהב לאונידס לפנק בגדול 1 קילו

מטיל זהב לאונידס – 1 קילו

315

לפנק, לרגש, לשמח ולחגוג עם מארז פרלינים קלאסי עטוף בקופסה מוזהבת שעושה חשק לזלול ובגדול...